Miłość i nienawiść to dwa oblicza tego samego...: Źródła

niedziela, 9 grudnia 2012

Źródła


Dodatkowe informacje dla zainteresowanych.



CYTATY:

"Chcesz być szczęśliwy przez chwilę?
                                Zemścij się.

Chcesz być szczęśliwy na zawsze?
                                 Przebacz."
                             ~ Henri Lacordaire


"Miłość i nienawiść to dwa oblicza tego samego."
                             ~ Witold Gombrowicz



ŹRÓDŁA OBRAZKÓW:

Obrazki dodawane pod koniec rozdziałów pochodzą z "iconarchive"  i  "deviantart".

Obrazki z tła pochodzą z "google" i "weheartit".

Reszta zdjęć pochodzi z tych samych stron.

Icona "Bijuugana" została przerobiona przeze mnie.



POCHODZENIE ADRESU:

Pochodzenie przyszłego adresu bloga, czyli:  "dwa--oblicza.blogspot.com".

Adres ten wiąże się z treścią opowiadania. Wszystko będzie jasne, kiedy historia nieco się rozwinie, nie chcę się tutaj rozpisywać i zdradzać zbyt dużo co do fabuły, kto kogo, kiedy i gdzie, bo to nie miałoby sensu. Chcesz wiedzieć? Zapraszam do czytania.



SZABLON:

Obecny szablon został wykonany przeze mnie. Zdjęcia w tle zostały przerobione i 'zespolone'  przeze mnie z dwóch różnych obrazków. Kolorystyka wiąże się z kolorystyką loga Akatsuki oraz zdjęcia w tle. Nie użyłam jedynie białego koloru, ponieważ byłby zbyt jasny, a oczy pewnie prędzej by mi wysiadły, niżbym doczytała rozdział do końca...

Cytat w nagłówku został wybrany również ze względu na treść bloga.



Postaci i niektóre wydarzenia zostały zaczerpnięte z "Naruto".




Jeżeli czegoś nie zamieściłam, a o czym chcielibyście wiedzieć, proszę pisać w komentarzach pod tym postem.


2 komentarze:

  1. Dla mnie bobmba, że wszystko wyjaśniłaś. Fjanie, chyba powinna to zrobic i u mnie, ale znając życie to zanim się do tego zabior to predej Naruto się skończy. Emm... mam do iebie takie pytanko. Czy gdybym chciała zamówić u cieie szablon i podałabym ci zdjęcia i wsystko zechciałabyćgo dla mnie wykonać? Oczywiście, zrozumiem, jeśli nie masz czasu lub nie chcesz lub coś innego! Tak się pytam, bo Twój szablon - według mnie- jest prepiękny!
    Aha, jakby co to napisz prosze cię odpowiedź u mnie na blogu, lub u ciebie lub na skrzynce!

    PS. Wiesz już jak umieścić Obserwatorów? Bo ich nigdzie nie widzę!
    Czekam na piąty rozdział!
    Acha, zapomniałabym prosłś by pisać, ja coś! Możesz wyłończyć w kometarzac weryfikację obrazkową? Pewnie małbys wtedy więcej komentarzy, a tak toludziom się nie chę pisać komentarza, bo potem muszą jeszacze przejść przz kod i obrazek! Ja się do nich nie zaliczam!
    Ok, to wszystko!
    Kocham i żegnam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sorry, za błędy, ale jakoś ma problem z napisaniem komenta! Ciągle mi się zacina pole kometarza! Masakra!
      Cóż, żegnam!
      Kocham!

      Usuń